9 Ağustos 2017 Çarşamba

tın tın gidelim

kardeşim sabah telefonda hayal kuruyor.yaşlandığımızda küçük bir şehirde olsunmuş evlerimiz.emekli olunca beraber aynı şehirde yaşayıp ,deniz kenarında birlikte tın tın gezelimmiş...hayal kurma,dedim.hayalsiz yaşanmaz ,dedi.sanırım yaşlı ve huysuz iki ihtiyar olarak deniz kenarında tın tın gezmek hayali bana fazla gerçek gibi geldi.tamam çok zengin olup uzun kırmızı ojeli tırnaklarımızla
konken oynamak gibi bir hayal bize göre değil.deniz kenarında tın tın gezmekte bize göre değil.
başka şeyler yapabiliriz.ama ben hayal kurma konusunda yetersiz kalıyorum.kardeşimin hayalleri de çok sade kalıyor.
*tv de obsesif kompülsüf bozukluğu olan insanlar istifçi ve çok pis olan evlere gidip temizliyorlar.ben o anda panik yaşayıp evi silmeye başlıyorum,bunu neden yaptığımı anlayamıyorum.uzun zamandır fazla eşyalarımı elden çıkarmaya çalışıyorum.sadece bardak konusunda bunu başaramıyorum.hep çok bardağım olmalı gibi hissediyorum.
*bir şeyler yazayım diye oturduğumda hiçbir şey yazamadığımı farkettim.lakin blogtan da uzak kalmak istemiyorum.yazmak beni genç gösteriyor pardon genç hissettiriyor.
*evet kilo vermeye devam ediyorum.biraz daha vermem gerekiyor.on kilo daha versem çok güzel olur.bu sıcakta her akşam spor yapmaya çalışıyorum.burcu beğenmiyor.az yapıyormuşum.ama sıcaktan ölebilirim daha fazla yaparsam diyorum.yorum yapmıyor.sinirim bozuluyor.

2 yorum:

  1. hani sordun ya tek blog olsa diye, öncelikle aktif olmalı tabii, yani her zaman taze yazısı olcak işte. bak meselası, aysel ezimova var, onüç yaşında ve dört yıldır okuyom onu. japon müzik dizi anime ve sosyal konular ve kitaplar yazıyor. öylesine şeker biri. o blog bana yetebilir. veya buse soysal var, yıllardır kendi kendine yazıyor, hiçbir bloga yorum yapmıyor, izleyenlere bile bakmıyor, ama her gün yazıyor yıllardır, o da kitap dizi müzik film yazıyor. o da bence çok başarılı. ve ondan seçiyom biçok şeyi. bi deee, öneri makinesi var. süper bence. film müzik kitap yazıyor ama çok kültürlü. bak bu üçünü de tavsiye ederim. bulması çok kolay hepsini. senin yazılar da mesela öyle. kısa ve filozofça. son yazımda bir dizi var fargo. o dizide senin tarz konuşmalar var. öğütlerim yani. çok iyi ve komik dizi. ama komedi diil. cinayet ama işte filozofça :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fargo yu merak ettim şimdi.:)

      Sil

kasılıp kalmak

şurda yemin edebilirim;sekizinci sınıftaki çocuğumu okuldan alıp hayata öyle devam etmesini istiyorum.yaz burnumuzdan gelmişti,teog kabusund...