28 Temmuz 2017 Cuma

sevgili günlük

yazı yazarken kendimi daraltıyorum.
belki günlük yazmaya başlamalıyım.hem olay çok bizim buralarda.mesela gece iki buçuk olduğunda karşı bahçenin horozu ötmeye başlar.böyle canlı canlı pişiriyorlarmış gibi,feryat figan ötüyor hem de.
inanmazsın belki ama tüm naifliğime rağmen boğazına peçete tıkamak istiyorum.çünkü bir çıldırma nöbeti geçiriyorum.tatlı horozcuk gece iki buçukta ötülür mü? elbette bunda da saklı bir giz vardır.

bende olay bitmez,evet günlük yazabilirim.başka blog açmıyacağıma yeminliyim artık.onun için ne halt yapacaksam bu sayfa da yapacağım.ne o akerdiyon gibi aç kapa aç kapa.bıktım ben de inan ki.sonra küçük joe'nin bloğunda gördüm ,kendi yazılarını seslendirmişler.ben de yapcam öyle.seslendirme de bu sayfada olacak,kargadan bozma ses tonumla okurum artık .

sevdiğim fimleri,dizileri,okuduğum kitapları,ettiğim kavgaları,içtiğim kahveleri ve çayları da paylaşacağım.onları da bu blogda yapacağım.özgeyle kahve içiyorum pozu,sibelle kahve içiyorum pozu,müjganla kahvaltı yapıyoruz pozu.hem sevimliyim ben.

hepsini yazarsam hem bende rahatlarım.sonra dağda ,tepe de gezerken,çiçek toplarken de paylaşırım.
konu öyle çok ki.yaz yaz,paylaş paylaş bitmez.

böyle böyle şeyler işte.
benim canım sıkılıyor.
yine horoz geldi aklıma...

vefasız...

2 yorum:

  1. Ben günlük için ayrı bir blog açtım kendime. Sadece ben varım orada. Kendim yazıp kendim okuyorum yani. Çok iyi geldi bana. Horoza kızdım yalnız şimdi. Gece gece yapılacak iş mi? Sabah alarm görevi görsün yeter. Cidden yazacak o kadar çok mevzu var ki. Bazen yazarken yoruluyorum şu da eksik kalıversin sonra yazarım diyorum o sonraya kadar bi ton şey daha oluyor kısır döngü misali. Can sıkıntısı da yapışıp kalıyor bazı anlar dimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. naz;
      ben aslında neden günlükleri başkaları okusun diye yazarız hiç anlam veremem buna...mesela bugün evi süpürdüm diye yazmam ne kadar garip geliyor.ama bu bir hastalık gibi her yaptığımız şeyi paylaşır olduk.horoz meselesi gerçekten psikolojimi bozdu:) can sıkıntısından yazıyoruz evet,bilmem iyi,bilmem kötü..

      Sil

Anlar

gelecekte yaşıyor muşum gibi davranıyorum.ikibinellilerden felan bahsetmiyorum.sadece bir,iki sene sonrası.bunu özlüyor muşum gibi hem de.bi...