19 Temmuz 2017 Çarşamba

liste yaptım.

*elimizde şekersiz kahvelerimiz ,karşı evin sundurmasından bahsediyorduk.sonra uzun uzun sustuk.
sıcaktı.kedi bize bakıyordu.biz kediye .sonra birbirimize baktık.bu şehir bu kadar ,dedim.
kıyısında kaldık biz şehrin.

*şehrin ortasına  yeni bir park yaptılar.kahve yarı yarıya daha ucuz.lakin her defasında değişen genç çocuklar ,kahvemi masaya getirirken hep döküyorlar.ilk yudumu hep dökülüyor daha ucuz olan kahvenin.

*şarkı bitince ,ne yazacağımı unutuyorum.

*miskin miskin uzanıyorken,tepemde vızırdayan karasinekleri hiç sevmiyorum.

*seni bazen rüyamda görüyorum.

*olsun devam ediyorum...

*blog ziyaretçi sayısını artırmanın tüyolarını veriyorlar.
ben aslında bunları biliyorum ama yapmıyorum.yapmayacağım da .kesin bilgi.

*hergün düzenli spor yapıyorum.ve bundan nefret ediyorum.

*saçımıza kimse çiçeklerden taç yapmıyor.sürünüyoruz.

*ayrıca bunları neden yazdığımı bilmiyorum.çok canım sıkılıyor.

*tezer özlü kitaplarını aldım da,acaba almasamıydım diye düşünüyorum.eski bahçe-eski  sevgi.
ama kitabın ismi güzeldi.

*yaşlanıyorum.

*taştan kalp

*sen önceden hep gemilerle giderdin .

*mercimek çorbası


Kalpsiz

Şişko Şükran Teyze ve kızı Özcan geldiği zaman evin içinde nereye saklanacağımızı bilemezdik.Kardeşimi ve beni durmadan çimdiklerdi.Bir tutt...