25 Temmuz 2017 Salı

işte indim sahneden*

sesini savurtuşun
bin yıl gibi
uzun.

tüm anlamlarından kurtarıyorum kendimi.öylece anlamsız kalıyorum.
kalbim heyecandan yerinden çıkacak gibi olmuyor.
hep aynı şarkıları da dinlemiyorum artık.şarkılar anlamsız kalıyor.

rüyalarım sıcak.
buzulları ikiye ayıracak gibi
denge bozuluyor.

kimseyi daha iyi anlamaya çalışmıyorum.kimseye hak vermek gibi bir amacımda yok.
tüm dünyanın ışıklarını söndürüyorum.
puff.

düşünmüyorum artık.
düşünmek akıllı insanların işi.
söyle ,kalbimi kaç atom bombası gücünde kırıyorlar.


ben bu değilim.yazdıklarım torbadan çıkan tavşan falları.
ben fallara inanmıyorum.
türk kahvesini şekersiz içiyorum.


bazen seni düşündüğümde,tüm ev sallanıyor.hatta tüm şehir.
deprem oluyor.bu çok tehlikeli.

bu bahsi kapatalım.
bana bilmediğim bir şey anlat.
çok zoraki gülümsüyorum.

uzun zamandır kek pişirmiyorum.
evi hep topluyorum.

* bağzıları:zaten kırılmış bir kızsın...










2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Uzun uzun anlatmak yoruldum galiba:) böyle yorumlarda çok güzel ve etkili:)

      Sil