3 Temmuz 2017 Pazartesi

gerçekten

ona ikinci el kitapları okumanın güzelliğinden bahsediyorum.
kesinlikle kabul etmiyor..gıcır gıcır kitapları seviyor.
okumaya başlamadan kitaplarını kokluyor.ya da arada durup dururken bir kitabı alıp kokluyor.
ben ısrar ediyorum.ikinci el kitapların daha güzel olduğundan ....inadını kırıp benim kitaplığımı karıştırıyor.merak ediyor.içinden kitaplar seçip soruyor.çoğunu okumadığımı farkediyor.
okuduğum kitapları çok biriktirmediğimi söylüyorum.bazen toparlayıp kütüphaneye ya da köy çocuklarına yolluyorum diyorum.şaşkın şaşkın bakıyor.çok seviyor çok kitap okuyor.annesiyle anlaşma yapıyor .benim telefonla oynamamı istemiyorsan sen de kitap okuyacaksın ,diyor.
bazen beni kızdırıyor lakin ,sorduğu şapşal sorular,çok konuştuğunda boğuk çıkan ses tonu onu daha çok sevmeme sebep oluyor.

....

yazabileceğim çok konu var aslında.
eve döndüm.bir dalı kırıldığında canım yanan canım ağaçlar,ormanlar yanıyor.açık penceremizden
yanık kokusu yayılıyor.ağlayamıyorum.canım dağılıyor sanıyorum.

....

unutmaktan çıldıracağım.bazen hiçbir şey hatırlayamıyorum.benimle ilgili şeyler anlatıyorlar..
hiçbir şekilde hatırlayamıyorum.bunun bir sebebi olmalı.

...

ve çamaşırlar.
yıkıyorum,
asıyorum.
topluyorum.
yıkıyorum.
asıyorum
toluyorum.
onlarca tekrar.

....

aslında şu aralar yazı yazmak bu sıcakta fırından gidip ekmek almak kadar zor geliyor.

...

böyle böyle anlamsızca yazmasam ölürdüm sorunsalı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder