6 Temmuz 2017 Perşembe

fasulye

kırılmış sesine merhem olamam,biliyorum.kırılmışlığınla ilgili şeylere de merhem olamam.
sadece kırılmışlığının sonrasında doğurduğun korkuyu yenmen gerektiğini söyleyebilirim sana.

neden dümdüz yaşamayı sevemiyoruz.dümdüzlük pirinç lapası gibi bir şey olmalı,tatsız ,tuzsuz ama sağlıklı.biz bol yağda kızarmış patatesleri severiz.üstüne ketçap ,mayonezle.sağlıksız ama lezzetli.

şimdi hayatı lapaya ve kızartmaya bağlamak diyete girmemle alakalı mı diye düşünmedim değil.
bu aralar çok dikkatli beslenmediğim için sıkıntı yaşıyorum.en çok yırtık kot pantolunum dar geliyor ona üzülüyorum.çünkü bu bana isyanı ve başkaldırmayı anlatıyor.bu uzun bir konu.

mutsuz bir hayatı sırf başkalarını mutlu edebilmek için neden devam ettiririz?
bu bir soru değil aslında.
vazgeçememiş olmanın acizliği.evet acizlik.acizliğimiz korkularımızla ilgili.korkularımız sonsuz.
korkularımız tüm mutsuzluğumuzu ele geçirmiş.

ciddi konuları çok iyi yazamıyorum.
bugün biometrik fotoğraf çektireceğim ve aslında ne kadar korkunç olduğumu farkedeceğim.yüzümdeki tüm pürüzler,izler ortaya çıkacak.
bundan nefret ediyorum.

sonra pazara gideceğim.sağlıklı yiyecekler alacağım.domates,maydonoz,fasulye felan.

sanırım sıcaklar bana yaramıyor.sabahları ter içinde uyanıyorum.hele ki gördüğüm rüyalar.
iyi ki gerçek değil.yoksa on milyon kez aldatılmış ve tüm dişlerim kırılmış olurdu.uçurumdan düşmüş gibi sıçramalar ise başka bir yazının konusu olabilir.

Kalpsiz

Şişko Şükran Teyze ve kızı Özcan geldiği zaman evin içinde nereye saklanacağımızı bilemezdik.Kardeşimi ve beni durmadan çimdiklerdi.Bir tutt...