16 Temmuz 2017 Pazar

bi derdim yok :1

sana kendimden bahsediyorum.vapurları sevdiğimi zaten biliyorsun.özgür tüm balıkları,kaçamayıp balıkçı ağlarına takılanları da seviyorum..üzülsem de zaten makus kader deyip kendimi avutuyorum.
olanlar oluyor.olacak olanlar da oluyor.
bir fotoğraf ,çerçevesiz,yıllardır orada kalmış.kutudan çıkarıyorum.arkadaki akasya ağaçlarının serinliği yüzüme vuruyor.uzaktaki tren raylarının üstünden trenler gelip geçiyor.rayların üstündeki sıcaklık parmaklarımı yakıyor.annemin saçları yine çok güzel.ben küsmüş gibi bakıyorum fotoğrafın içinden.başım hafif öne eğik.saçlarım hiç olmaması gerektiği kadar düzgün kesilmiş ,omuzlarımın hemen üstünde.yedi yaşındayım.ama sanki tüm dünyaya küsmüş gibiyim.dünyanın tüm yükü benim omuzlarımdaymış gibi .
yıllar geçmiş,geçmiş gitmiş.her şey değişmiş.saçlarım bir daha hiç öyle düzgün kesilmemiş.bakışlarım öyle kimseye küsmemiş.
sana kendimden bahsediyorum.kendimi bazen bir kitabın en güzel sayfasında unutuyorum.günlerce o sayfada kayboluyorum.
daha uzun yazmak istiyorum.çok uzun.lakin uzun cümleler kurmak bir kenti yağmalak gibi suç gerektiriyor.

not:B.mesaj yazmış.yazılarını seviyorum lakin de ve da larda hala sıkıntı var ,diye.(gıcık)
kendisi edebiyat öğretmeni.editörlerin de para kazanmaya ihtiyacı var,diye cevap yazdım.
editörün olabilir miyim yazmış,(ukela)(çok para kazanacağını biliyor)

sana sonra kendimden bahsetmeye devam edeceğim.


Kalpsiz

Şişko Şükran Teyze ve kızı Özcan geldiği zaman evin içinde nereye saklanacağımızı bilemezdik.Kardeşimi ve beni durmadan çimdiklerdi.Bir tutt...